.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1393
» دی 1392
» ارديبهشت 1392
» فروردين 1392
» اسفند 1391
» بهمن 1391
» دی 1391


» مجله اینترنتی لیموترش
» euro football
» وبلاگ حرفه وفن(استادشاه آبادی)
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک آنلاین


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر هوشمند و آدرس smartboy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 497
بازدید کل : 9811
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




RSS
سونی ساختمان خود در توکیو را به فروش می گذارد
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال یک شنبه 24 دی 1391 در ساعت 15:51
نارنجی: سونی یکی از ساختمان های بزرگ خود در توکیو را به فروش می گذارد تا درآمدی بین 1.14 تا 1.48 میلیارد دلار کسب نماید و به این طریق به نوسازی کمپانی و فائق آمدن بر چالش های موجود در زمینه ارائه محصولات نوآورانه کمک شود.

کمپانی ژاپنی دقیقاً همان کاری را می کند که رقیب فنلاندی اش نوکیا نیز چندی پیش انجام داد. ساختمان Sony City Osaki که تازه همین 2 سال پیش تکمیل شده بود، یکی از مقر های اصلی تحقیق و توسعه سونی است و بیش از 5000 کارمند بخش های تلویزیون، صدا و سایر بخش های سونی را در خود جای داده.

سونی در ماه های اخیر خبر از بستن کارخانه تولید لنز خود و حذف 2000 فرصت شغلی از طریق بازنشستگی زودهنگام داده و همچنین بخش محصولات شیمیایی خود را نیز به فروش گذاشته بود. باید دید آیا سونی می تواند به روزهای اوج خود برگردد یا خیر.
 
.:: ::.
چاق ترین مرد جهان پس از جراحی!
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال یک شنبه 24 دی 1391 در ساعت 15:32
اما پس از عمل جراحی NHS که 2 سال پیش روی او انجام شد، پستچی سابق ما اینقدر لاغر شد که وزن آن به 165 کیلوگرم رسید.
جام نیوز؛ بهتر است بگوییم چاق ترین مرد سابق جهان! با کم کردن 285 کیلوگرم وزن، دیگر نمی توان لقب چاق ترین مرد جهان را به او داد.

چاق ترین مرد جهان اکنون دو سوم وزن خود را از دست داده است و در حال حاضر نیاز به یک عمل جراحی برای برداشتن پوست اضافی خود دارد.

پاول میسون 51 ساله اهل ایپسویچ سوفولک با وزن تقریبی 500 کیلوگرم بود و برای اینکه بتوانند میسون را به بیمارستان ببرند آتش نشان ها مجبور شدند جلوی خانه را تخریب کنند و با استفاده از جرثقیل او را بلند کنند.
 

 

ادامه ی مطلب ...
.:: ::.
دولت با مردم چه می کند؟
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال شنبه 23 دی 1391 در ساعت 18:38

 

در حالی که کمتر از 6 ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، این همه اصرار برای اجرای عجولانه فاز دوم هدفمندی چه معنایی دارد؟!
 اکثریت قابل ملاحظه مردم بر آنند که اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ، اوضاع اقتصادی شان بدتر شده است. با این حال ، دولت و مشخصاً شخص محمود احمدی نژاد اصرار دارد که مرحله دوم طرح نیز اجرایی شود! و این ، همان نقطه نگران کننده ای است که مردم و کارشناسان اقتصادی را بر آشفته است:

1- دولت در حالی از برنامه خود برای اجرای طرح دوم هدفمندی دم می زند که با گذشت حدود 40 روز از موعد قانونی ، بودجه سال آینده کل کشور را تهیه و لایحه آن را به مجلس ارائه نکرده است تا حدیث مفصل خوانده شود از این مجمل ، چه آن که اگر دولت احمدی نژاد برنامه داشت ، باید تا کنون لااقل لایحه بودجه را آماده می کرد تا مانند سال های گذشته ، این لایحه با تأخیر به مجلس نرود و کل سیستم مالی و اداری کشور را مخدوش ننماید.

2- طرح هدفمندی ، اگر چه ممکن است در برخی مناطق "بسیار محروم و پرجمعیت" ، قدرت خرید را به طور مقطعی و در میان برخی افراد بالا برده باشد ، ولی نحوه اجرای آن ، در مجموع باعث شده است تولید در کشور آسیب ببیند ، نقدینگی بالا رود ، تورم افزایش یابد ،از توان خرید مردم روز به روز کاسته شود و در مجموع نارضایتی عمومی افزایش یابد به گونه ای که این ، یک جمله روتین در جامعه شده است: 45 تومان ها را پس بگیرید و قیمت ها را به "قبل" برگردانید!

فاز دوم هدفمندی
 
جالب این که در این "قبل" نیز اوضاع خوب نبود و مردم از گرانی ، گلایه ها داشتند ولی قیمت های روز افزون کنونی آنقدر کمرشکن شده اند که مردم ، آرزوی همان "قبل" نامساعد را می کنند!
این در حالی است که تصویری که احمدی نژاد از یارانه های نقدی تصویر کرده بود ، ایده آلی بود که خیلی ها باورش کرده بودند ؛ آنجا که رئیس جمهور در آغاز اجرای طرح و در ان برنامه زنده تلویزیونی ، مردم را از خرید پرده و کالای اضافی برای خانه هایشان با پول یارانه ها برحذر می داشت و آنان را تشویق به پس انداز یارانه ها می کرد! و امروز مردم می پرسند: 45500 تومان دادید و بیش از این ستاندید ، چه چیزی را قرار بود پس انداز کنیم؟! چه فکر می کردیم و چه شد؟!

3- میزان نقدینگی در کشور در حال حاضر به 424 هزار میلیارد تومان رسیده است. کسانی که با الفبای اقتصاد آشنا هستند ، معنای فاجعه باز این عدد و نقش ویرانگر آن در اقتصاد کنونی ایران را خوب می فهمند و درک می کنند که از رهگذر این عدد ، چه بسیار از ایرانیان کار و شغل خود را از داده اند ، چقدرشان به زیر خط فقر رفته اند ، چقدر بر تورم و قیمت ها افزوده شده و ... .
ادامه ی مطلب ...
.:: ::.
دربی زود است ؟؟؟
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال شنبه 23 دی 1391 در ساعت 18:34

 

قلعه‌نویی: صحبت درباره دربی زود است/ فرهاد مجیدی در لیست ۱۸ نفره بازی با مس قرار دارد Description: http://www.khabaronline.ir/Images/Kind/1.png

 

 

سرمربی استقلال از قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی در

لیست 18 نفره بازی با مس خبر داد و از صحبت درباره بازی با پرسپولیس خودداری کرد. امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره ورزشگاه شهید کشوری و اینکه آیا قرار است استقلال به آن ورزشگاه نقل مکان کند، گفت: چمن ورزشگاه کشوری مصنوعی است و مناسب تمرین تیم ما نخواهد بود و قطعا تا زمانی که چمن آن مصنوعی باشد، استقلال در مکان فعلی (کمپ ناصر حجازی) تمرین خواهد کرد.

وی درباره بازی تیمش با مس کرمان گفت: مس تیم بسیار خوبی است و تحولات بسیاری داشته و مانند سایر تیم‌هایی که در مقابل استقلال حاضر می‌شوند، با انگیزه بسیار بالایی در مقابل ما قرار خواهد گرفت. همان طور که دیدید ابومسلم نیز انگیزه بسیار بالایی داشت و ما قطعا بازی بسیار سختی نیز مقابل مس خواهیم داشت
قلعه نویی با تمجید از بازیکنان تیم استقلال گفت: بازیکنان ما فداکارانه در این تیم هستند و دیروز نیز جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشتیم و قرار شد در آینده‌ای نزدیک پول برای پرداخت به بازیکنان تهیه و به آن‌ها پرداخت شود. قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی با مس در لیست 18 نفره استقلال خواهد بود
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره دربی پایتخت گفت: فعلا این سوال زود است و فقط و فقط به مس کرمان فکر می‌کنیم

 

 

 

.:: ::.
کاریکاتور/ شباهتهای ناگزیر در کاریکاتور!
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال شنبه 23 دی 1391 در ساعت 18:33

 

کاریکاتور/ شباهتهای ناگزیر در کاریکاتور! 

کاریکاتور - بعضی اوقات شباهتهای اتفاقی جالبی در کاریکاتورها یا صحیحتر بگوییم «کارتونها» بوجود می آید،این شباهت را کارتونیست خوبمان «نعیم تدین» بین کار خودش و «احسان گنجی» یافته است!

 

.:: ::.
آیا پیمان کوشایی واقعا اینطور است؟
نویسنده علی سلمانزاده تاریخ ارسال شنبه 23 دی 1391 در ساعت 17:46


آیا پیمان کوشایی واقعا ایطور است؟

 

 

 همان طور که میدانید پیمان کوشایی در فیلم <به خاطر مونا> چهره ی واقعی اش را نشان داده البته امکان دارد که این ها همش زاییده ی ذهن پریشان کارگردان است 

ادامه در ادامه مطلب

ادامه ی مطلب ...
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد


.:: Design By : wWw.Theme-Designer.Com ::.